Rodzynki Królewskie Sante – naturalne źródło witamin, czyli przekąska idealna!

Zbliża się jesień. Słońce świeci już coraz niżej a drzewa okrywają się złotem i czerwienią. W takie dni często sięgamy po drobne przekąski. 

Rodzynki królewskie to największe i najsłodsze ze wszystkich rodzynek. Ich doskonały smak i aromat to gwarancja prawdziwej satysfakcji. Rodzynki królewskie firmy Sante są w 100% naturalne. Nie są konserwowane powszechnie stosowanym do tego celu dwutlenkiem siarki (SO2), wywołującym u niektórych osób reakcje alergiczne.

rodzynki_fullRodzynki to suszone winogrona. Mogą być spożywane surowe lub używane do przygotowywania potraw. Są cennym źródłem błonnika pokarmowego, witamin A, C, E oraz z grupy B. Zawierają również znaczne ilości wapnia, magnezu, cynku, żelaza i potasu. Przeczytaj o dobroczynnych właściwościach rodzynek królewskich i sięgnij po nie już dziś!

Zawarty w rodzynkach królewskich wapń pomaga zapobiegać osteoporozie, dlatego szczególnie kobiety powinny włączać je do swojej diety.
Korzystnie wpływają na odporność fizyczną, oraz poprawę pracy serca i mózgu. Duża zawartość błonnika pomaga przy zaparciach, trawieniu oraz w redukcji cholesterolu. Pomaga również przeciwdziałać powstawaniu nowotworów. Magnez i witaminy z grupy B, wspomagają koncentrację. W skład rodzynek wchodzą również witaminy C oraz E, które zwalczają wolne rodniki. Rodzynki poprawiają również wygląd skóry oraz podnoszą odporność. Korzystnie oddziałują na płuca, żołądek i jelita. Zawartość żelaza i potasu zapobiega zatrzymywaniu płynów i obniża ciśnienie.

Z uwagi na wysoką zawartość cukrów prostych są doskonałym źródłem szybko przyswajalnej energii. Z tego powodu polecane sportowcom i osobom aktywnym fizycznie. Zalecane są również osobom osób cierpiących na zespół chronicznego zmęczenia.

Rodzynki królewskie zalecane są przez specjalistów nie tylko jako dodatek do potraw, ale jako składnik codziennej diety (jako przekąska) ze względu na naturalną zawartość wielu cennych składników.  Zatem sięgaj po nie zawsze, gdy dopadnie Cię głód, a także dodawaj je do ciast, lodów, deserów, sałatek, surówek, mięs i sosów.