Sante Dobrą Marką 2014

Marka Sante została doceniona przez konsumentów! Sante zdobyło tytuł DOBRA MARKA 2014 w kategorii: Zdrowa żywność. Wyróżnienie to przyznawane jest najbardziej rozwojowym i najbardziej rozpoznawalnym markom obecnym na polskim rynku.

sante_fullW ciągu ostatnich lat polscy konsumenci stawali w obliczu gruntownych zmian w stylu życia i zwyczajach konsumpcyjnych. We współczesnym świecie coraz trudniej przychodzi nam dokonać wyboru odpowiedniego produktu czy usługi spośród szerokiej i wciąż powiększającej się oferty. Wychodząc naprzeciw współczesnemu konsumentowi, Program „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma”, pomaga w wyborze najlepszej, cieszącej się największym zaufaniem i renomą marce w poszczególnych branżach.

Organizatorem programu „Dobra Marka 2014- Jakość, Zaufanie, Renoma” jest Redakcja Trendy Biznesu w Rzeczpospolitej oraz Redakcja Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Organizatorzy Programu prowadzonego pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk już po raz piąty przeprowadzili badania rynkowe* mające na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności poszczególnych marek. Przedmiotem analiz objęte zostały między innymi: pozycja rynkowa marki i jej progres, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów.

Marka SANTE została w tych badaniach bardzo wysoko oceniona. W nagrodę otrzymała tytuł  DOBRA MARKA 2014 w kategorii: Zdrowa żywność.

Tytuł DOBRA MARKA 2014 podkreśla jakość, renomę oraz zaufanie jakim markę Sante obdarzyli nasi Konsumenci. Za co dziękujemy! To konsument i jego opinia mają ogromny wpływ na działania  firm, dlatego właśnie wyróżnienia oparte na badaniach konsumenckich są dla nich szczególnie ważne – mówi Piotr Pichalski, kierownik działu marketingu w Sante.

Sante jest ekspertem żywności funkcjonalnej, czyli żywności korzystnej dla zdrowia. Oferta firmy zawiera ponad 150 pozycji produktowych obejmujących produkty śniadaniowe, sojowe, otręby, kasze i ziarna, cukier trzcinowy, batony i ciasteczka owsiane, sól morską i niskosodową, masło orzechowe. Stale też jest poszerzana o nowe, ciekawe propozycje, które odpowiadają wciąż rosnącym potrzebom i oczekiwaniom klientów.

Godło  Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma niesie ze sobą najważniejsze informacje dla konsumenta, że wszystkie pożądane cechy znajdzie właśnie w tym produkcie czy usłudze.
Sante zdobyło tytuł Dobrej Marki drugi raz z rzędu. W zeszłym roku otrzymaliśmy tytuł Dobra Marka 2013 również w kategorii Zdrowa żywność.

Bardzo ważnym elementem działalności firmy Sante jest edukacja prozdrowotna, którą firma realizuje poprzez szereg działań autorskich oraz współpracę z partnerami zewnętrznymi, wspierając różnorodne inicjatywy edukacyjne, sportowe i społeczne. Stanowią one część strategii dalszego rozwoju firmy, stworzonej z pragnienia, aby wszyscy jej konsumenci mogli cieszyć się zdrowym życiem.

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej.

* Tytuł został przyznany na podstawie opinii i wskazań respondentów i Kapituły Programu.
Metodyka badań:
– badania są realizowane metodą komputerowo wspomaganych sondaży techniką wywiadu telefonicznego (CATI),
– badana jest docelowo grupa minimum 1000 osób/firm z całej Polski /w przypadku kategorii Zdrowa żywność było to 1013 respondentów/,
– istotną cechą badań jest to, że ankietowani przywołują konkretne marki z pamięci, a jeśli respondent nie może sobie przypomnieć brandów w danej kategorii, ankieter dysponuje listą, którą odczytuje,
– celem badań jest zbadanie rozpoznawalności marki oraz jej potencjału, progresu i renomy.