Sante z Tour de Pologne

Sante uczestniczyło w tegorocznym Tour de Pologne. Była to już 71. edycja wyścigu kolarskiego Tour de Pologne, która odbyła się w dniach 3 – 9 sierpnia 2014 roku. Wyścig figuruje w światowym kalendarzu UCI World Tour 2014. Zwycięzcą wyścigu został Polak Rafał Majka, zdobywcą drugiego miejsca był Hiszpan Jon Izagirre, natomiast trzecią lokatę zajął Beñat Intxausti, również z Hiszpanii.

sante-z-tour-de-pologneTrasa 71. Tour de Pologne prowadziła z Gdańska do Krakowa. Po czterech etapach sprinterskich kolarze rywalizowali na dwóch górskich odcinkach, a na zakończenie, tak jak przed rokiem, w jeździe indywidualnej na czas pod Wawelem. Na każdym etapie imprezy Sante wspierało kibiców i publiczność wyścigu. Strefa SANTE GO ON gościła w miasteczkach sponsorskich usytuowanych na metach poszczególnych etapów.

Namioty, windbannery, roll-upy, trenażery, stoiska degustacyjne, stanowisko z grą TdF, 2 specjalnie przygotowane samochody z brandingiem Sante. Ekipa hostess wspierających kibiców łapkami kibica, koszulkami oraz zespół promotorów organizujących konkursy i prezentacje produktów Sante wśród publiczności. To tylko niektóre aktywności jakie podjęła marka Sante podczas tegorocznego Tour de Pologne.

Kolumna reklamowa Sante

Na każdym etapie wyścigu, przed każdym startem zespoły promotorów Sante w obrendowanych samochodach Sante GO ON informowały kibiców maratonu o firmie i produktach Sante oraz rozdawała wśród publiczności gadżety reklamowe do aktywnego kibicowania. Następnie ekipa Sante ruszała wraz z kolumną  trasą wyścigu przed głównym peletonem, by dotrzeć do miasteczka reklamowego. W sumie zespoły promocyjne Sante przejechały ok. 2700 km, w tym 1300 km podczas etapów.

Strefa kibica Sante

W namiocie, w którym znajdowało się stoisko degustacyjne produktów SANTE, koncentrowały się wszystkie działania reklamowe marki SANTE GO ON wraz z TVP1 co gwarantowało wysoką atrakcyjność stoiska i bardzo wzmożoną aktywność.
Hostessy i promotorzy prowadzili konkursy z kibicami – „akwarium”, trenażery, zdjęcia „na ściance” oraz konkursy na metach. Nagrodami były produkty SANTE i koszulki TdP. Średnio każdego dnia nagradzaliśmy ok. 800 osób wręczając produkty SANTE. Dodatkowo na każdym etapie goście VIP otrzymywali 10-15 paczek z produktami SANTE i TVP w specjalnie zapakowanych opakowaniach.

W strefie mety hostessy SANTE angażowały kibiców do wspólnej zabawy. Taniec, fala z gadżetami Sante i GO ON, konkursy tematyczne oraz wspólne kibicowanie zawodnikom nie miały końca.

Liczby mówią same za siebie
3 000 000  widzów w ciągu 7 dni obejrzało wyścig na żywo i było obecnych na trasie przejazdu kolarzy. Stoisko Sante każdego dnia odwiedzało ok. 1000 kibiców. Ekipa hostess i promotorów docierała z gadżetami Sante i GO ON do kibicowania do ponad 3000 widzów dziennie, a 800 osób dziennie było zaangażowanych w konkursy Sante.