Sante zakończyło współpracę z Agnieszką Maciąg

Współpraca Sante z Agnieszką Maciąg – modelką, dziennikarką, autorką książek „Smak życia” i „Smak szczęścia” trwała dwa lata. Agnieszka Maciąg jako twarz marki Sante aktywnie uczestniczyła we wszystkich działaniach marketingowych, tj. kampaniach reklamowych, wydarzeniach publicznych, promocjach i audycjach firmy. Celem współpracy była, przede wszystkim, promocja zdrowia i zdrowego stylu życia, jaki propaguje Sante.

Firma Sante jest ekspertem i producentem produktów prozdrowotnych, zaliczanych do kategorii żywności funkcjonalnej. Powstała w 1992 roku. Kilkanaście lat temu polscy konsumenci nie zwracali uwagi na to czy dany produkt jest zdrowy. W ostatnich latach, kiedy Internet stał się popularny, okazało się, że prozdrowotna linia rozwoju jest ważna również dla Polaków.

Polscy konsumenci preferują produkty zaliczane do grupy zdrowej żywności – otręby pszenne, otręby owsiane, zarodki pszenne, kotlety sojowe, crunchy, musli. W ostatnim czasie pojawiły się kolejne kategorie produktowe – Skarby Ziemi, Musli Błonnikowe, Herbaty oraz absolutna nowość na polskim rynku – batony dla sportowców Go On.