Ciasteczka Owsiane i Crunchy Naturalne wygrywają plebiscyt

Ciasteczka Owsiane i Crunchy Naturalne firmy Sante

zdobywcami tytułu Produkt na medal 2011 „Pani Domu”

dyplomCiasteczka Owsiane i Crunchy Naturalne firmy Sante zdobyły tytuł Produkt na medal 2011 „Pani Domu” w konkursie na najlepsze artykuły spożywcze. W kategorii słodycze Ciasteczka Owsiane nagrodzono za świetny pomysł na niskokaloryczny deser, zaś Crunchy Naturalne wyróżniono w kategorii produktów śniadaniowych. Do 19 lutego na najlepszy produkt spośród wszystkich laureatów mogą głosować czytelnicy dwutygodnika Pani Domu.

Wszystkie 248 artykuły zgłoszone przez producentów żywności do tegorocznej edycji konkursu Produkt na medal 2011 „Pani Domu” jury pogrupowało w 18 kategorii i następnie poddało surowej ocenie według takich kryteriów jak: smak, zapach, opakowanie i etykieta.  W rezultacie wybranych zostało 54 najlepszych laureatów, którym przyznano tytuł Produkt na medal 2011 „Pani Domu”.

W konkursie nagrodzono aż dwa produkty firmy Sante – Ciasteczka Owsiane w kategorii słodycze oraz Crunchy Naturalne w kategorii produkty śniadaniowe.

„Jesteśmy bardzo dumni z tego tytułu, bo konkurs Produkt na medal 2011 „Pani Domu” jest wskazówką dla konsumentów, co warto kupować” – mówi Anna Pasińska, Dyrektor Marketingu i Kluczowych Klientów.

Teraz to czytelnicy zdecydują, który spośród nagrodzonych finalistów zasługuje na miano najlepszego produktu. Do 19 lutego mogą oddać swój głos w plebiscycie za pomocą sms-a, wysyłając go pod numer 72012. Koszt SMS-a 2 zł (2,49 z VAT-em). W treści należy wpisać kod przyporządkowany do wybranego produktu. W przypadku Ciasteczek Owsianych jest to PD.10, a w przypadku Crunchy Naturalne – PD. 42. Wszystkie szczegóły konkursu dostępne są na stronie WWW.regulaminy.edipresse.pl.

Zapoznaj się z informacją prasową: sante_zdobywca_tytulu_produkt_na_medal_2011_pani_domu

***

Sante znaczy „Zdrowie” – od początku swojego istnienia działamy zgodnie z tą filozofią. Firma Sante A. Kowalski sp. j. jest ekspertem w produkcji żywności funkcjonalnej czyli żywności korzystnej dla zdrowia oraz liderem na rynku musli, produktów sojowych i cukru trzcinowego. W portfolio firmy znajduje się około 100 pozycji produktowych wspierających zdrowy tryb życia i odżywiania. Utrzymujemy dynamiczny i stały wzrost obrotów, a nasze produkty cieszą się uznaniem konsumentów w kraju i za granicą – w Wielkiej Brytanii, na Litwie, w Estonii, Szwecji, Austrii, Islandii, ale też na Bliskim Wschodzie. Pozycję firmy i marki Sante potwierdzają też liczne nagrody i wyróżnienia, takie jak tytuł „Gazeli Biznesu” przyznawany w rankingu dziennika „Puls Biznesu”, wyróżnienie w plebiscycie „Złoty Paragon”, „HIT HANDLU”, i „Laur Konsumenta”.