Sante laureatem edycji badania Superbrands 2025

W ramach tegorocznej 19. edycji badania Superbrands Polska 2025 marka Sante otrzymała tytuł  Superbrands 2025 POLAND’S CHOICE. Przeprowadzane co dwa lata badanie Superbrands to największe badanie siły i wizerunku marek w Polsce. Tegoroczna edycja objęła ponad 3000 marek, a o opinię zapytano ponad sześć tysięcy konsumentów. Superbrands to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie.

O przyznaniu tytułu Superbrands 2025 zdecydowały połączone wyniki niezależnego badania konsumenckiego oraz wyniki głosowania członków Rady Marek, w skład którego wchodzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Sondaż został zrealizowany metodą CAWI w panelu internetowym Ariadna na ogólnopolskiej próbie losowo-kwotowej, obejmującej ponad 6 tysięcy osób w wieku 18-65 lat.

Więcej o Superbrands:
Superbrands już od ponad 30 lat nagradza najlepsze marki na całym świecie. To niezależna organizacja promująca ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację case studies marek, które dzięki reprezentowanym wartościom i wyjątkowym korzyściom, jakie oferują konsumentom — osiągnęły rynkowy sukces. Powołana do życia w Wielkiej Brytanii w 1994 roku, wzięła swój początek od nadawanej na antenie radia GLR (obecnie: BBC London) audycji poświęconej markom i ich roli w życiu konsumentów. Niezwykle dynamiczny rozwój Superbrands sprawił, że obecnie organizacja działa w 90 krajach, a sam tytuł Superbrands stał się znakiem sukcesu marki rozpoznawalnym na całym świecie. Główną ideą przyświecającą organizacji od początku jej istnienia jest wyróżnienie grona marek, które najlepiej zaspokajają oczekiwania rynkowe konsumentów.