Sante laureatem tegorocznej edycji badania Superbrands 2022

W ramach tegorocznej edycji badania Superbrands marka Sante otrzymała tytuł Superbrands 2022. Przeprowadzane co dwa lata badanie Superbrands to największe badanie siły i wizerunku marek w Polsce. Tegoroczna edycja objęła ponad 2500 marek, a o opinię zapytano ponad trzy tysiące konsumentów. Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie.

O przyznaniu tytułu Superbrands  2022 zdecydowały połączone wyniki niezależnego badania konsumenckiego oraz wyniki głosowania członków Rady Marek, w skład którego wchodzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR.
Ankietę metodą CAWI zrealizował Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia.

Więcej o Superbrands:
Superbrands już od ponad 25 lat nagradza najlepsze marki na całym świecie. To niezależna organizacja promująca ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację case studies marek, które dzięki reprezentowanym wartościom i wyjątkowym korzyściom, jakie oferują konsumentom — osiągnęły rynkowy sukces. Powołana do życia w Wielkiej Brytanii w 1994 roku, wzięła swój początek od nadawanej na antenie radia GLR (obecnie: BBC London) audycji poświęconej markom i ich roli w życiu konsumentów. Niezwykle dynamiczny rozwój Superbrands sprawił, że obecnie organizacja działa w blisko 90 krajach, a sam tytuł Superbrands stał się znakiem sukcesu marki rozpoznawalnym na całym świecie. Główną ideą przyświecającą organizacji od początku jej istnienia jest wyróżnienie grona marek, które najlepiej zaspokajają oczekiwania rynkowe konsumentów.