Czy herbata może być oznaką luksusu? Sante wprowadza herbaty luksusowe w umiarkowanej cenie

Firma Sante od początku tego roku wprowadza na rynek herbaty, które z racji swoich właściwości wpisują się mocno w ideę produktów prozdrowotnych. Do istniejących na rynku herbat funkcjonalnych i owocowych, Sante wprowadziło herbaty zielone sypane, które w opinii kiperów herbacianych są oznaką luksusu. Można zadać sobie pytanie, czy konsumenci będą mogli sobie pozwolić na zakup takiego produktu? Odpowiedź brzmi: „tak”, ponieważ cena nie powinna przekraczać 10-12 zł za 100g herbaty.

Oprócz niezbyt wygórowanej ceny głównym wyróżnikiem herbat Yunnan jest absolutna UNIKALNOŚĆ,  wyjątkowa JAKOŚĆ oraz szeroka DOSTĘPNOŚĆ. Wszystkie te trzy cechy określają każdą z dwóch propozycji SANTE: Yunnan Silver Tips oraz Yunnan Fruit Essence.

UNIKALNOŚĆ

Choć herbaty Yunnan Silver Tips i Fruit Essence zostały wprowadzone już w lutym, właśnie teraz przyszedł najwłaściwszy moment by poinformować o jej wprowadzeniu. Na przełomie marca i kwietnia w słynącej z wysokogatunkowych herbat, chińskiej prowincji Yunnan miały bowiem miejsce pierwsze tegoroczne zbiory.

Liście do herbaty Yunnan selekcjonowane są wyłącznie w tym okresie, kiedy liście krzewów herbacianych są najświeższe. Taki przypadający tylko raz do roku okres zbiorów jest świadectwem unikalności herbaty.W rezultacie otrzymujemy bowiem produkt staranie wyselekcjonowany przez profesjonalnych kiperów. Każdy z listków  został ręcznie zerwany, zwinięty oraz zapakowany. Dzięki takiej dokładności i pracy ludzkich rąk udało się uniknąć wszelkich urazów mechanicznych.

JAKOŚĆ

Listki herbaty Yunnan pochodzą wyłącznie z krzewów dojrzewających w subtropikalnym klimacie wysokogórskich plantacji w chińskiej prowincji Yunnan. Dzięki takiemu środowisku spełnione zostaje kryterium odnoszące się do specyfiki miejsca dojrzewania najlepszych krzewów herbacianych.

Każdy z listków przy zaparzaniu rozwija się do swojego pierwotnego kształtu, jakby przed chwilą został zerwany z krzewu. Taka niezwykła właściwość stanowi kolejny pozytywny wyróżnik wśród wszystkich zielonych herbat obecnych na rynku.

Co więcej, na zieloną herbatę Yunnan składają się wyłącznie trzy górne listki krzewów herbacianych. To właśnie one odpowiadają za najbardziej intensywny aromat i najdelikatniejszy smak zielonej herbaty SANTE. Taka selekcja jest spowodowana nie tylko troską o zapewnienie subtelnego smaku, ale również dbałością o najwyższą jakość produktu.

DOSTĘPNOŚĆ

Z powyższych względów Yunnan Silver Tips i Yunnan Fruit Essence można bez wątpienia zaliczyć do klasy Premium i rekomendować je nawet najwytrawniejszym koneserom herbaty. Pojawienie się tych herbat na rynku daje wszystkim konsumentom szeroką dostępność poprzez sieci i sklepy detaliczne.

– Długo i starannie przygotowywaliśmy się do debiutu na rynku zielonych herbat  klasy premium. Dzięki temu nasza marka Yunnan Silver Tips będzie wyróżniać się na tle produktów konkurencji niczym mercedes. Jesteśmy naprawdę dumni z jakości tej herbaty i możemy śmiało polecać ją wszystkim koneserom – mówi Piotr Pichalski, rzecznik firmy SANTE.

Yunnan Silver Tips – cena netto dla detalu:  8,49 zł

Herbata Yunnan Silver Tips dostępna jest w 80-gramowych kartonikach. Taka ilość powinna w zupełności wystarczyć, aby cieszyć się smakiem herbaty przez dłuższy okres czasu bez utraty walorów  jakościowych i aromatycznych.

Oprócz Yunnan Silver Tips, firma SANTE wprowadza również  zieloną herbatę z owocami wiśni i płatkami dzikiej róży. Yunnan SANTE Fruit Essence, bo o niej mowa, będzie dostępna w nieco większych 100-gramowych kartonikach.

Yunnan Fruit Essence – cena netto dla detalu:  8,49 zł

 

Wejście firmy SANTE na rynek herbat jest konsekwentnym krokiem w kierunku rozszerzenia oferty produktowej. Oferty, która na chwilę obecną obfituje już nie tylko w produkty śniadaniowe: płatki, Granole, Crunchy czy musli, ale również ciasteczka owsiane, batoniki zbożowe, Skarby Ziemi czy otręby. Rozszerzanie oferty produktowej m.in. w herbaty funkcjonalne ziołowe oraz herbaty zielone to również ukłon w stronę konsumentów, którzy przywiązując się do marki Sante wciąż oczekują nowości pod postacią produktów i zaskakujących smaków.

 

 

***

Sante znaczy zdrowie – od początku swojego istnienia działamy zgodnie z tą filozofią. Firma Sante A. Kowalski sp. j. jest ekspertem w produkcji żywności funkcjonalnej czyli żywności korzystnej dla zdrowia oraz liderem na rynku musli, produktów sojowych i cukru trzcinowego. W portfolio firmy znajduje się około 100 pozycji produktowych wspierających zdrowy tryb życia i odżywiania. Utrzymujemy dynamiczny i stały wzrost obrotów, a nasze produkty cieszą się uznaniem konsumentów w kraju i za granicą – w Wielkiej Brytanii, na Litwie, w Estonii, Szwecji, Austrii, Islandii, ale też na Bliskim Wschodzie. Pozycję firmy i marki Sante potwierdzają też liczne nagrody i wyróżnienia, takie jak tytuł „Gazeli Biznesu” przyznawany w rankingu dziennika „Puls Biznesu”, wyróżnienie w plebiscycie „Złoty Paragon”, „HIT HANDLU” i „Laur Konsumenta”.

 ***

Dodatkowych informacji udziela:

Michał Zegar

Public Relations

Sante A. Kowalski Sp. j.

e-mail: mzegar@sante.pl