Sante wprowadza Nierafinowany Cukier Złocisty Golden Granulated

Szczypta raju w kuchni

Nierafinowany Cukier Złocisty

Golden Granulated Sante w opakowaniu 1kg

Raj powstał na wzór Mauritisa”– to jeden z najczęściej cytowanych opisów tej niewielkiej wyspy, położonej w południowo-zachodniej części Oceanu Indyjskiego. Wypowiedział go Mark Twain w 1896 roku, kiedy zwiedzając świat, odwiedził również ten zakątek. I trudno się dziwić zachwytowi pisarza – to rzeczywiście rajska wyspa o licznych zatoczkach, wspaniałych plażach, różnorodnym krajobrazie, unikalnej przyrodzie i wodospadach z krystalicznie czystą wodą.

Niezwykle żyzne gleby wulkaniczne, zwane andosolami, zapewniają doskonałe warunki uprawowe, co powoduje, że pochodzący z Mauritiusa cukier trzcinowy uważany jest za najlepszy na świecie. A tylko taki może być surowcem nowego produktu firmy Sante, jakim jest Nierafinowany Cukier Trzcinowy Złocisty Golden Granulated w opakowaniu 1kg.

Nierafinowany Cukier Trzcinowy Złocisty Golden Granulated Sante charakteryzuje się złocistą barwą, drobnymi, sypkimi kryształkami oraz bogatym aromatem i smakiem. Doskonale komponuje się z kawą i herbatą, dodany do wypieków doda im ciekawej, nieco karmelowej nuty.

Nierafinowany Cukier Trzcinowy Złocisty Golden Granulated Sante dostępny jest w eleganckich opakowaniach utrzymanych w tonacji złota i brązu, co podkreśla najważniejsze cechy produktu – jakość i specyfikę.

Cukier trzcinowy produkowany jest ze słodkiego soku magazynowanego w łodygach trzciny cukrowej, który zawiera znaczne ilości melasy. W zależności od jej zawartości wyróżnia się różne typy cukru. Oferta firmy Sante, poza Cukrem Trzcinowym Złocistym Golden Granulated, obejmuje również nierafinowany cukier Demerara w wersji z większymi kryształkami i drobnoziarnistej. Jest on  bardziej wilgotny, ma ciemniejszą barwę i intensywniejszy smak.

Cukier trzcinowy powoli staje się ciekawą alternatywą dla wciąż niezwykle popularnego w Polsce cukru białego (buraczanego). A warto podkreślić, że wcale nie jest najczęściej stosowanym cukrem na świecie. Około 70 % globalnej produkcji cukru pochodzi bowiem z trzciny cukrowej.

Słodki sok z tej rośliny poznali już 8000 lat temu mieszkańcy Nowej Gwinei, skąd szybko rozprzestrzenił się na kontynent Azjatycki. Po raz pierwszy cukier, nazywany siakkar, zaczęto produkować z trzciny cukrowej 3000 lat temu w Indiach. Przez wiele setek lat ten słodki przysmak dostępny był tylko dla nielicznych z uwagi na bardzo wysoką cenę. Jeszcze w XIV wieku w Anglii kosztował 10 razy więcej od miodu!

Cukier z buraków to odkrycie laboratoryjne. Wyodrębnił go po raz pierwszy pruski chemik Andreas Sigismund Marggraf w 1747 rok. Pozyskany w ten sposób cukier zyskał popularność dzięki niskiej cenie i dostępności, nie posiadał jednak nawet cząstki głębi smaku i aromatu co jego trzcinowy odpowiednik.

Rosnąca popularność i moda na cukier trzcinowy powoduje, że niektórzy producenci oferują tzw. cukier brązowy. Jest to jednak cukier buraczany barwiony karmelem, nie ma więc nic wspólnego z ekstraktem z aromatycznego, melasowego soku.

Wprowadzony obecnie do oferty firmy Sante nierafinowany Cukier Trzcinowy Złocisty Golden Granulated Sante jest oryginalny i najwyższej jakości. Ma szerokie zastosowanie w kuchni, podniesie walory każdego napoju, dodając codziennej kawie czy herbacie szczyptę rajskiego doznania.

Nierafinowany Cukier Trzcinowy Złocisty Golden Granulated 1 kg można kupić m.in. w sklepie internetowych Sante, gdzie oferowany jest w cenie 12,42 zł.

***

Sante znaczy „Zdrowie” – od początku swojego istnienia działamy zgodnie z tą filozofią. Firma Sante A. Kowalski sp. j. jest ekspertem w produkcji żywności funkcjonalnej czyli żywności korzystnej dla zdrowia oraz liderem na rynku musli, produktów sojowych i cukru trzcinowego. W portfolio firmy znajduje się około 100 pozycji produktowych wspierających zdrowy tryb życia i odżywiania. Utrzymujemy dynamiczny i stały wzrost obrotów, a nasze produkty cieszą się uznaniem konsumentów w kraju i za granicą – w Wielkiej Brytanii, na Litwie, w Estonii, Szwecji, Austrii, Islandii, ale też na Bliskim Wschodzie. Pozycję firmy i marki Sante potwierdzają też liczne nagrody i wyróżnienia, takie jak tytuł „Gazeli Biznesu” przyznawany w rankingu dziennika „Puls Biznesu”, wyróżnienie w plebiscycie „Złoty Paragon”, „HIT HANDLU”, i „Laur Konsumenta”.

Tagi: